Autoresponder Allegro – czy jest Ci potrzebny?

Posted

Klienci wolą rozmawiać z żywymi ludźmi – to nie ulega wątpliwości. Niestety, ci sami klienci piszą wiadomości w środku nocy czy w weekend, kiedy nie jesteś w stanie im odpisać. Czy autoresponder może pogodzić te dwa aspekty: pomagać zarówno sprzedawcy, jak i kupującemu? Przeczytaj ten artykuł i przekonaj się. Czy możesz się obejść bez autorespondera? […]

Jak możesz zaoszczędzić czas dzięki monitorowaniu cen i repricingowi?

Posted

Wstęp Co to jest monitorowanie cen? Co to jest Dynamic Pricing? Rzeczywisty przykład, ile czasu można zaoszczędzić w przeciętnym sklepie internetowym używając monitoringu cen. Przykłady użycia dla sklepów internetowych. Jak zacząć – lista kroków. Podsumowanie.   W ciągu ostatnich lat znaczenie e-commerce znacznie wzrosło. Między innymi przez Covid-19 ludzie zdecydowali się zrezygnować z tradycyjnych sklepów […]

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Posted

WDROŻENIA BASELINKER Do kogo skierowana jest usługa wdrożeniowa? Usługa wdrożeniowa dedykowana jest firmom na różnym etapie rozwoju. Wspieramy zarówno małe, początkujące w e-commerce działalności, jak średnie i duże firmy. W zależności od potrzeb dobieramy zakres prac, dając możliwość swobodnego rozwoju i rozbudowy projektu w dowolnym czasie. Jaki jest koszt wdrożenia BaseLinker? Koszt wdrożenia jest uzależniony […]

Elektroniczne dokumenty sprzedaży

Elektroniczne dokumenty sprzedaży

Posted

W sieci często można trafić na wiele interpretacji tego, w jaki sposób wysyłać elektroniczne dokumenty sprzedaży do swoich klientów.  Niezmiennie temat budzi wiele wątpliwości. Czy jest to dozwolone? Kiedy dokument przekazać klientowi? Co z Urzędem Skarbowym? Dozwolone czy zakazane? Aby zacząć rozważania dotyczące wysyłki dokumentów w wersji elektronicznej, należy zgłosić się do księgowego lub firmy, […]

Zestawy w Subiekt

Zestawy w Subiekt – czy warto z nich korzystać?

Posted

Do czego tak naprawdę przydają się zestawy w Subiekt i czy warto je tworzyć? To pytanie zadaje sobie wielu sprzedawców, zarówno tych na początku przygód z systemami księgowo-magazynowymi, jak i tych bardziej zaawansowanych, planujących synchronizację stanów magazynowych. Czym są kartoteki kompletów? Każdy z systemów ERP Insert posiada tzw. kartoteki Kompletów. Są to po prostu zestawy, […]

Generowanie dokumentów w BaseLinker

Generowanie dokumentów z użyciem BaseLinker

Posted

Planując realizację zamówień, kluczowym elementem jest generowanie dokumentów z BaseLinker. Odpowiednia organizacja sposobu przygotowania dokumentów do przesyłek pozwoli na efektywną i bezproblemową pracę.  Dokumenty mogą być generowane na dwa sposoby:  1. przez pracowników biurowych, po wcześniejszej weryfikacji i przekazywane do magazynu w celu pakowania. 2. przez pracowników magazynowych, podczas pakowania poszczególnych paczek. W obu przypadkach […]

Kategorie w Subiekt GT

Kategorie dokumentów Subiekt GT / Nexo / Navireo

Posted

W tym krótkim wpisie przedstawimy czym są kategorie dokumentów Subiekt GT i innych systemów ERP. Podczas konfigurowania systemu ERP- Subiekt GT, Nexo czy Navireo  lub rozważań dotyczących integracji z zewnętrznymi systemami, warto zastanowić się nad wykorzystaniem kategorii dokumentów. Funkcjonalność ta występuje w oprogramowaniu Insert czy Comarch i pozwala na sprawne monitorowanie realizacji zamówień oraz umożliwia […]

Automatyzacja procesów – zrób to z BaseLinker

Posted

Automatyzacja procesów to dziś podstawa w każdej firmie. Jak może wyglądać standardowa, sprawna realizacja zamówień z pomocą BaseLinkera? Informacje o tym oraz wskazówki ustawień znajdziesz poniżej. Statusy zamówień Podstawowym krokiem, jaki wykonujemy w BaseLinkerze jest separowanie zamówień, dzięki czemu dużą część paczek można przygotowywać bez jakiejkolwiek ingerencji pracownika biurowego. Pozwala na to podział zleceń wg […]