Elektroniczne dokumenty sprzedaży

Elektroniczne dokumenty sprzedaży

Posted

W sieci często można trafić na wiele interpretacji tego, w jaki sposób wysyłać elektroniczne dokumenty sprzedaży do swoich klientów.  Niezmiennie temat budzi wiele wątpliwości. Czy jest to dozwolone? Kiedy dokument przekazać klientowi? Co z Urzędem Skarbowym? Dozwolone czy zakazane? Aby zacząć rozważania dotyczące wysyłki dokumentów w wersji elektronicznej, należy zgłosić się do księgowego lub firmy, […]

Zestawy w Subiekt

Zestawy w Subiekt – czy warto z nich korzystać?

Posted

Do czego tak naprawdę przydają się zestawy w Subiekt i czy warto je tworzyć? To pytanie zadaje sobie wielu sprzedawców, zarówno tych na początku przygód z systemami księgowo-magazynowymi, jak i tych bardziej zaawansowanych, planujących synchronizację stanów magazynowych. Czym są kartoteki kompletów? Każdy z systemów ERP Insert posiada tzw. kartoteki Kompletów. Są to po prostu zestawy, […]

Generowanie dokumentów w BaseLinker

Generowanie dokumentów z użyciem BaseLinker

Posted

Planując realizację zamówień, kluczowym elementem jest generowanie dokumentów z BaseLinker. Odpowiednia organizacja sposobu przygotowania dokumentów do przesyłek pozwoli na efektywną i bezproblemową pracę.  Dokumenty mogą być generowane na dwa sposoby:  1. przez pracowników biurowych, po wcześniejszej weryfikacji i przekazywane do magazynu w celu pakowania. 2. przez pracowników magazynowych, podczas pakowania poszczególnych paczek. W obu przypadkach […]

Kategorie w Subiekt GT

Kategorie dokumentów Subiekt GT / Nexo / Navireo

Posted

W tym krótkim wpisie przedstawimy czym są kategorie dokumentów Subiekt GT i innych systemów ERP. Podczas konfigurowania systemu ERP- Subiekt GT, Nexo czy Navireo  lub rozważań dotyczących integracji z zewnętrznymi systemami, warto zastanowić się nad wykorzystaniem kategorii dokumentów. Funkcjonalność ta występuje w oprogramowaniu Insert czy Comarch i pozwala na sprawne monitorowanie realizacji zamówień oraz umożliwia […]

Automatyzacja procesów – zrób to z BaseLinker

Posted

Automatyzacja procesów to dziś podstawa w każdej firmie. Jak może wyglądać standardowa, sprawna realizacja zamówień z pomocą BaseLinkera? Informacje o tym oraz wskazówki ustawień znajdziesz poniżej. Statusy zamówień Podstawowym krokiem, jaki wykonujemy w BaseLinkerze jest separowanie zamówień, dzięki czemu dużą część paczek można przygotowywać bez jakiejkolwiek ingerencji pracownika biurowego. Pozwala na to podział zleceń wg […]

Stanowisko do pakowania – połącz je z BaseLinkerem

Posted

Organizacja procesu wysyłki paczek w początkującym biznesie opiera się w większości o podstawowe działania. Co w sytuacji kiedy zamówień przybywa, firma się rozrasta, a nas codziennie przytłacza ilość czynności do wykonania? Z pomocą przychodzi BaseLinker. Jak przygotować stanowisko do pakowania, by w pełni wykorzystać jego funkcje? Zapraszam do lektury! Od czego zacząć tworząc stanowisko do […]

Kody EAN i SKU

EAN i SKU- usprawnij procesy, dzięki kodowaniu produktów

Posted

Kiedy zaczynasz przygodę ze sprzedażą w Internecie np. na Allegro, własnym sklepie internetowym, eBay czy Amazon, do uruchomienia sprzedaży trzeba się przygotować. Kody produktów, takie jak EAN i SKU to absolutny fundament, który opłaca się na dalszym etapie sprzedaży. Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego – zapraszam do lektury. Do czego służy EAN? Produkty które magazynujesz i […]

Integracja BaseLinker z Subiekt GT

BaseLinker Subiekt – integracja doskonała!

Posted

Korzystasz z Subiekta i BaseLinkera? Zastanawiasz się nad tym czy te programy mogą ze sobą współpracować?  Zapraszam do lektury krótkiego wpisu, w którym dowiesz się, jakie usprawnienia wniesie w Twój biznes nowa integracja. BaseLinker i Subiekt potrafią się ze sobą doskonale porozumieć.  Stany magazynowe pod kontrolą Pierwszą zaletą integracji systemu BaseLinker z Subiektem jest możliwość błyskawicznego […]