BASELINKER
WDROŻENIE DLA KAŻDEGO
SELLINTEGRO - SUBIEKT GT
Dodatek do kursu online nastawiony na efekt!
Rozszerzenie do szkolenia online, które umożliwi rozbudowanie BaseLinkera o połączenie z systemem Subiektem GT.
Skonfiguruj samodzielnie integrację SellIntegro w jak najkrótszym czasie.
Dodatek przeznaczony jest dla osób, które zapoznały się z materiałem podstawowym BaseLinker wdrożenie dla każdego i chcą połączyć system ze swoim systemem ERP – Subiekt GT za pomocą integratora SellIntegro.
Materiał wideo jest skoncentrowany na uzyskaniu sprawnego połączenia BaseLinkera z Subiektem GT na trzech płaszczyznach:
- Pobieranie zamówień do Subiekt GT
- Tworzenie dokumentów sprzedaży w Subiekt GT
- Wgrywanie dokumentów PDF do BaseLinkera
Korzystając z tego dodatku zyskasz możliwość realizowania zamówień w pełni po stronie BaseLinkera, a system Subiekt GT zarezerwuje sprzedany towar tworząc zamówienia od klientów, wystawiając automatycznie dokumenty sprzedaży i przekazując je do zamówień w BaseLinkerze. Kupujący będzie mógł też otrzymać elektroniczną wersję dokumentu bez konieczności wysyłania jej przez pracowników.
Kiedy ukończysz cały materiał, wspólnie sprawdzimy wprowadzoną konfigurację podczas dwugodzinnego audytu online. Otrzymasz od nas dalsze wskazówki dotyczące sugerowanych ustawień do dodania oraz wsparcie w ich wprowadzeniu.
UWAGA:
Co uzyskasz w cenie tego dodatku?
- Konkretny know-how jak łączyć BaseLinkera z Subiektem GT
- Automatyczne tworzenie dokumentów ZK i rezerwacji towaru
- Całkowicie zautomatyzowane tworzenie dokumentów sprzedaży
- Elektroniczne wersje dokumentów doręczane kupującym automatycznie
- Dostęp do dedykowanej grupy kursowej na Facebooku
- Skoncentrowany materiał video ukazujący integrację krok po kroku
- 18 lekcji zbudowanych tak, aby osiągnąć jak najlepszy efekt prac
- Ustawienia na przykładzie sprzedaży w marketplace Allegro i sklepie Shoper
- Konfigurację niezbędnych elementów panelu BaseLinker
- Sprawdzone przy integracji automatyczne akcje
- Optymalny schemat konfiguracji wtyczek SellIntegro
- Konfigurację prostą w dalszej rozbudowie
- Audyt zdalny ustawień (dostępny do zakupu kursu podstawowego- bazy dla rozszerzeń)*
- Dostęp do lekcji przez 12 miesięcy
* Audyt zdalny realizowany jest maksymalnie w ciągu 90 dni od daty zakupu najnowszego dostępu do szkolenia/rozszerzenia. Wykupienie dodatku pozwala na wykorzystanie audytu w późniejszym terminie niż licząc od pierwotnego zakupu podstawowego kursu. Podczas usługi nie poprawiamy, nie budujemy nowych automatycznych akcji, nie integrujemy również systemu BaseLinker z zewnętrznym oprogramowaniem. Wyjaśniamy, które elementy wymagają poprawy, rozbudowy, objaśniamy logikę działań, lecz nie poprawiamy konfiguracji w trakcie jej przeglądu z użytkownikiem. Realizacja audytu następuje po uprzednim ustaleniu terminu usługi oraz podpisaniu Umowy powierzenia przetwarzania danych.
Spis lekcji zawartych w kursie
JAK DZIAŁA INTEGRACJA?
– Jakie procesy można automatyzować?
– Dla kogo jest automatyzacja procesów?
– Analiza potrzeb
POBIERANIE ZAMÓWIEŃ
– Jak działa pobieranie zamówień?
– Omówienie elementów do skonfigurowania
– O czym pamiętać podczas konfiguracji
– Konfiguracja BaseLinkera
– Konfiguracja SellIntegro
TWORZENIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY
– Jak działa tworzenie dokumentów sprzedaży?
– Omówienie elementów do skonfigurowania
– O czym pamiętać podczas konfiguracji
– Konfiguracja BaseLinkera
– Konfiguracja SellIntegro
WGRYWANIE DOKUMENTÓW PDF DO BASELINKERA
– Jak działa wgrywanie PDF?
– O czym pamiętać podczas konfiguracji
– Konfiguracja BaseLinkera
– Konfiguracja SellIntegro