Ask Me Aleksander Melech

SUPPORT BASELINKER
czyli stałe wsparcie techniczne dla Twojej Firmy

ASK ME JEST CERTYFIKOWANYM PARTNEREM

CertBL
Kliknij aby powiększyć

Ciągłość pracy i niezawodność systemu odpowiedzialnego za realizację zleceń w e-commerce to dziś podstawa i gwarancja zadowolenia kupującego. Jeżeli wykorzystujesz BaseLinkera do obsługi procesów w Twojej firmie i chciałbyś, aby ktoś czuwał nad jego niezawodnością – dobrze trafiłeś. 

Poniżej prezentujemy w jaki sposób świadczymy usługę wsparcia – którą możesz dopasować w 100% do swoich potrzeb.

ZAPYTAJ O SUPPORT

Forma rozliczania

 

Na początku wybierz formę rozliczenia – do wyboru mamy dwie opcje: swobodna i pakietowa. Swobodna dedykowana jest dla użytkowników, którzy nie mają wielu zgłoszeń w ciągu miesiąca lub sporadycznie potrzebują dokonać zmian. Jeśli jednak oczekujesz stałego wsparcia i regularnego kontaktu, warto rozważyć formę pakietową.

Swobodna

Zgłoszenia realizujemy w naliczając czas za wykonane zgłoszenie, sumujemy i rozliczamy po zakończeniu miesiąca.
Naliczanie czasu zależeć będzie od formy zgłoszenia i trybu rozwiązania zadania.

Pakietowa

Forma ta oznacza umowę, w której zawieramy deklarowany pakiet godzin płatnych z góry, co miesiąc.
Do wyboru są pakiety w ilości od 2 do 10 godzin. Wybór rozliczenia pakietowego uprawnia do skorzystania z rabatów, Im więcej godzin, tym korzystniejsza cena.

Tryb zgłoszenia

Jeśli Twoja modyfikacja lub problem nie są pilne możesz wybrać standardowy tryb zgłoszenia. Odpowiemy wtedy maksymalnie w następnym dniu roboczym. Jeśli jednak Twój problem jest pilny, wybierz tryb priorytetowy.

Standardowy

Tryb w którym przyjmujemy domyślnie wszystkie zgłoszenia. Oznacza to, że czas reakcji na zlecenie to 24h od momentu odczytania zgłoszenia (w praktyce oznacza odpowiedź tego samego dnia, przy zgłoszeniach do wczesnej pory popołudniowej).

Priorytetowy

W tym trybie zgłoszenie zostaje zakolejkowane do zrealizowania w najkrótszym możliwym czasie, nie dłuższym niż 1h (dla zgłoszeń w godzinach 8:00-13:00).

Forma zgłoszenia

 

Naszym Klientom dajemy możliwość wyboru formy zgłoszenia. Wolisz opisać swoje pytanie lub problem? Zapraszamy do kontaktu mailowego. Wolisz mówić niż pisać? Możesz zgłosić temat telefonicznie, a nasi konsultanci zapiszą Twoje zgłoszenie!

E-mail

Zadania/pytania/zlecenia przyjmujemy w formie mailowej na dedykowany adres email. Odpowiedź w wątkach to minimum 5 min. czasu pracy, przy czym jeśli realnie poświęcony czas wyniesie więcej, zostanie naliczony w realnej ilości.

W przypadku zapytań o modyfikacje, szacujemy potrzebny czas prac i przesyłamy do akceptacji przed realizacją.

Telefon

Dedykowana forma zgłoszenia dla zadań, które wymagają opisania sytuacji w rozmowie, nie w mailu. Tutaj doliczamy czas potrzebny na przyjęcie zgłoszenia w formie – czas realny x2.

UWAGA: rozmowa służy tylko do przyjęcia zgłoszenia i zapisania wszystkich uwag – nie rozwiązujemy problemu podczas połączenia.

Tak, jeśli nie zostaną wykorzystane wszystkie godziny z pakietu – 50% niewykorzystanego czasu przechodzi na kolejny miesiąc rozliczeniowy. W pierwszej kolejności zużywany jest czas z obecnego okresu, następnie – godziny z poprzedniego.

Dla ilości godzin większej niż 10 rbh na miesiąc prosimy o kontakt – przygotujemy ofertę indywidualną.

W przypadku sumarycznego czasu pracy mniejszego niż 30 min, naliczamy zaokrągloną wartość do 30 min. Oznacza to minimalną opłatę w wysokości 50% stawki godzinowej (opłata stała przy każdej umowie),.

Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony, przy czym okres wypowiedzenia to 1 miesiąc. Oznacza to, że nie obligujemy do podpisywania kontraktów trwających długi okres czasu.

Porozmawiajmy, zapraszamy do kontaktu:

(257)

Jeśli jednak wolisz zapytać o szczegóły bezpośrednio – zapraszamy do umówienia spotkania online – TUTAJ