Najczęściej zadawane pytania – FAQ

WDROŻENIA BASELINKER

Do kogo skierowana jest usługa wdrożeniowa?

Usługa wdrożeniowa dedykowana jest firmom na różnym etapie rozwoju. Wspieramy zarówno małe, początkujące w e-commerce działalności, jak średnie i duże firmy. W zależności od potrzeb dobieramy zakres prac, dając możliwość swobodnego rozwoju i rozbudowy projektu w dowolnym czasie.

Jaki jest koszt wdrożenia BaseLinker?

Koszt wdrożenia jest uzależniony od złożoności prac do wykonania. Nie posiadamy cennika- każdy projekt wyceniamy indywidualnie.

W jaki sposób otrzymać wstępną wycenę?

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie lub e-mail. Wstępna wycena jest możliwa po uzupełnieniu ankiety wdrożeniowej. Link do ankiety online przesyłamy każdemu zainteresowanemu.

Mam kilka pytań technicznych. Czy mogę skontaktować się telefonicznie?

W przypadku pytań dotyczących integracji zapraszamy do kontaktu mailowego. Kontakt telefoniczny proponujemy firmom, które otrzymały wstępną propozycję prac i są zainteresowane współpracą. Umawiamy się na dwugodzinną konsultację online, gdzie jesteśmy tylko do Państwa dyspozycji i mamy wystarczająco dużo czasu, aby omówić wszelkie aspekty wdrożenia.

Wypełniłem ankietę, kiedy otrzymam odpowiedź z propozycją działań?

W zależności od ilości zapytań, wstępne oferty kierujemy w ciągu 1-2 dni roboczych.
W przypadku projektów wymagających udzielenia dodatkowych informacji czas ten może się nieco wydłużyć.

Ile czasu trwa wdrożenie?

Częściowa konfiguracja odbywa się kilka dni przed oddaniem wdrożenia (dostępy i wszelkie wymagane dane odbieramy na 14 dni przed wyznaczonym terminem usługi i do dnia szkolenia wykonujemy sukcesywnie komplet ustawień- nie wpływa to w żadnym stopniu na obecny sposób realizacji zamówień), a wspólnie spotykamy się tylko na 1-2 zdalne dni pracy, gdzie dokonujemy testów oraz szkolimy z wdrożonych funkcji.

Jakie są etapy działań w zakresie wdrożenia?

1. Zgłoszenie zainteresowania współpracą – mailowo lub przez formularz na stronie. Należy przekazać nam adres e-mail, na który kierujemy link do ankiety.
2. Po wypełnieniu ankiety, następuje wstępna wycena i propozycja zakresu prac, którą przekazujemy w formie mailowej.
3. W przypadku zainteresowania wstępną ofertą, zaprosimy na konsultację lub audyt online, w celu omówienia szczegółów i doprecyzowania wszystkich elementów projektu.
4. Po konsultacji/audycie przekazujemy finalną ofertę oraz sugerowany schemat przepływu zamówień oraz wyznaczamy wstępny termin realizacji usługi.
5. Po akceptacji oferty przesyłamy niezbędne formalności – umowę, ofertę, RODO.
Podpisanie dokumentów i opłacenie pro-formy jest równoznaczne z rezerwacją terminu wdrożenia.
6. Po uzupełnieniu formalności przesyłamy tabelę wdrożeniową do uzupełnienia – zawiera ona wszelkie dane potrzebne do wykonania usługi. Czas na uzupełnienie tabeli kończy się 14 dni przed planowanym terminem wdrożenia.
7. Po otrzymaniu wypełnionej tabeli wdrożeniowej w ustalonym terminie rozpoczynamy konfigurację.
8. Ostatniego dnia wdrożenia spotykamy się na wspólne testy oraz szkolenie z wdrożonych funkcji.
9. Zakończenie wdrożenia dokumentujemy Protokołem, który przesyłamy na maila.
10. Po wdrożeniu świadczymy wsparcie mailowe, podczas którego odpowiadamy na wszelkie pytania i dopracowujemy ewentualne wyjątki od reguły.

Jak wygląda wsparcie po wdrożeniu?

Pierwsze dni pracy w nowych okolicznościach są czasem trudne, dlatego jesteśmy do dyspozycji mailowo. Czas trwania wsparcia zależny jest od złożoności projektu – od 7 do 35 dni.
Zgłoszenia przyjmujemy w formie elektronicznej. Odpowiedzi udzielamy zgodnie z kolejnością spłynięcia, w ramach limitu czasowego, który określamy w umowie.

Czy w trakcie trwania opieki powdrożeniowej mogę samodzielnie dokonywać modyfikacji w ustawieniach?

Nie, w trakcie supportu wszelkie zmiany dokonywane są wyłącznie przez naszych pracowników. Tylko wtedy gwarantujemy poprawne działanie systemów oraz udzielamy nieodpłatnego wsparcia w przypadku problemów technicznych.

Czy świadczycie support po zakończeniu projektu wdrożeniowego?

Tak, istnieje możliwość wydłużenia supportu. Nie wymagamy długotrwałych umów- warunki współpracy ustalamy indywidualnie, w zależności od potrzeb.

Jak wygląda płatność za usługę?

Oferujemy dwa warianty płatności:

1. 50% wartości projektu, po podpisaniu umowy- termin płatności 7 dni. 50% wartości projektu, po zakończeniu konfiguracji- termin płatności 7 dni.

2. 100% wartości projektu, po podpisaniu umowy- termin płatności 7 dni. Płatność z góry umożliwia skorzystanie z rabatu- szczegóły ustalamy indywidualnie.

Czy istnieje możliwość wdrożenia stacjonarnego?

Tak, wdrożenie może odbyć się stacjonarnie- w przypadku zainteresowania taką formą działań, szczegóły ustalamy indywiadualnie.

Jak się przygotować do wdrożenia?

Przygotowanie jest zależne od zakresu prac, jakie mają być wykonane. Wymagania do wdrożenia określamy podczas konsultacji online, a następnie w spisujemy ofercie, dlatego nie należy obawiać się utrudnień z tego powodu. Wdrożenia wyznaczamy z zachowaniem odpowiedniej ilości czasu na przygotowania.

Nie znam BaseLinkera, nie wiem czego oczekuję, czy mogę liczyć na doradztwo?

Oczywiście. Zapraszamy w takim wypadku na indywidualną konsultację online, podczas której poznamy bliżej firmę i pomożemy w podjęciu decyzji odnośnie przydatności BaseLinkera w bieżącym funkcjonowaniu biznesu. Koszt konsultacji online- 300 zł netto. Pierwsza godzina płatna jest z góry, na podstawie faktury pro-forma. Aby zapisać się na rozmowę, należy zgłosić się przez formularz na stronie lub mailowo.

Mam już BaseLinker, dokonałem samodzielnej konfiguracji, czy ta usługa jest również dla mnie?

Wiele firm, które podjęło się współpracy z nami, wykorzystywało już z BaseLinker. Okazuje się, że w niemalże każdym biznesie możemy wprowadzić dodatkowe rozwiązania, które jeszcze bardziej usprawnią prace. Aby określić na jakim etapie zaawansowania jest konfiguracja BaseLinker i czy mamy jak wesprzeć, zapraszamy do wypełnienia ankiety wdrożeniowej.

Planuję wdrożenie systemu księgowo-magazynowego, czy otrzymam pomoc w tym zakresie?

Wdrażamy systemy ERP- Subiekt GT oraz Subiekt Nexo Pro. Szczegóły wsparcia dotyczące tych rozwiązań ustalane są indywidualnie.

Nie potrzebuję rozbudowanej automatyzacji, dopiero zaczynam, czy wdrożenie BaseLinker jest dla mnie?

Zdecydowanie tak! Aby zacząć korzystanie z BaseLinkera wystarczy jeden aktywny kanał sprzedaży, np. Allegro czy platforma sklepowa. Jeśli sprzedaż już ruszyła, możemy wdrożyć rozwiązania, które przyspieszą realizację zamówień i obsługę klienta. Równolegle można poznać narzędzia do wystawiania i zarządzania ofertami, dzięki którym w krótkim czasie oferowane produkty mogą być widoczne w wielu marketplace’ach.

SZKOLENIA

Do kogo skierowana jest usługa szkoleniowa?

Szkolenia dedykowane są firmom, które planują we własnym zakresie konfigurować system. Usługa jest dzielona na moduły, można skorzystać z wszystkich lub z wybranych:
– Manager sprzedaży
– Marketplace`s
– Moduły i wtyczki
– Magazyny
– ERP
– Sklepy internetowe

Jaki jest koszt indywidualnego szkolenia z BaseLinker?

Koszty zależą od ilości wybranych modułów szkoleniowych. W temacie szkoleń, zapraszamy do kontaktu przez formularz lub mailowo. W wielu przypadkach rozpoczynamy rozmowy o szkoleniu, lecz finalnie oczekiwania kierują do wykonania wdrożenia, dlatego zachęcamy również do wypełnienia ankiety wdrożeniowej. Na jej podstawie jesteśmy w stanie określić czy dane potrzeby uda się omówić w ramach szkolenia, czy jednak sugerujemy projekt wdrożeniowy.

Ile trwa szkolenie?

Czas trwania szkolenia zależy od ilości wybranych modułów.

 

AUDYTY

Dla kogo jest audyt BaseLinker?

Audyt BaseLinker to dobre rozwiązanie dla firm, które planują wdrożenie, lecz potrzebują, aby indywidualnie sprawdzić czy obecna konfiguracja pozwoli wdrożyć wszelkie oczekiwane funkcje. Wspólna analiza konfiguracji, rozmowa na temat obecnych ustawień i oczekiwań do wdrożenia pozwalają gruntownie poznać biznes i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Jak wygląda audyt BaseLinker?

Spotkanie odbywa się online (via Google Meet oraz Team Viewer), dzięki któremu widzimy Państwa pulpit, słyszymy się na żywo i omawiamy każdy element*.
*Audyt nie zawiera instrukcji jak poprawiać, rozbudowywać akcje automatyczne- podczas spotkania online wskazujemy co jest możliwe do poprawy, co dodać, jakie narzędzia są potrzebne, by to wszystko wykonać.
Warunkiem do odbycia audytu jest opłacenie usługi najpóźniej w przeddzień jej wykonania (która gwarantuje zapis w naszym kalendarzu) oraz wypełnienie i odesłanie skanu druku RODO, który wysyłamy wraz z pro-formą.

Ile kosztuje audyt BaseLinker?

Koszt takiego audytu, to 1000 zł netto, płatne 100% z góry przed wykonaniem usługi na podstawie pro-formy.

W 99% przypadków wniosek po audycie mamy jeden- aby osiągnąć zamierzone efekty i usprawnić pracę potrzebna jest rekonfiguracja BaseLinkera, dlatego połowa z tej opłaconej wartości może zostać zaliczona na poczet ewentualnego późniejszego projektu wdrożeniowego, w przypadku podpisania umowy na projekt wdrożeniowy w ciągu 30 dni od wykonania audytu.

Ile trwa audyt?

Czas trwania audytu to 2-3 godziny, w zależności od zaawansowania obecnej konfiguracji.