BaseLinker Subiekt – integracja doskonała!

Integracja BaseLinker z Subiekt GT

Korzystasz z Subiekta i BaseLinkera? Zastanawiasz się nad tym czy te programy mogą ze sobą współpracować?  Zapraszam do lektury krótkiego wpisu, w którym dowiesz się, jakie usprawnienia wniesie w Twój biznes nowa integracja. BaseLinker i Subiekt potrafią się ze sobą doskonale porozumieć. 

Integracja BaseLinker z Subiekt GT

Stany magazynowe pod kontrolą

Pierwszą zaletą integracji systemu BaseLinker z Subiektem jest możliwość błyskawicznego pojawiania się zamówień od klientów w systemie ERP. Wszystkie nowe zlecenia możemy śledzić z poziomu naszego systemu magazynowo-księgowego bez logowania się do osobnej strony.

Dzięki przenoszeniu zamówień do Subiekta zyskujemy możliwość rezerwacji stanów magazynowych na potrzeby realizacji zamówień złożonych w naszym sklepie internetowym, na Allegro czy za granicą w eBay lub Amazon. Niewątpliwie jest to jedna z podstawowych potrzeb każdej firmy, gdyż sprzedanie tego samego towaru dwa razy niesie za sobą przykre konsekwencje, których lepiej unikać.

BaseLinker i Subiekt współpracują z księgowością

Kolejnym argumentem za uruchomieniem połączenia pomiędzy systemami jest wyeliminowanie czynnika błędu ludzkiego przy tworzeniu dokumentacji handlowej. Nie ma bowiem nic gorszego niż błędnie wystawione dokumenty sprzedaży, a szczególnie sytuacja, gdy zostaną one wykryte po ich rozliczeniu.

Błędom mówimy nie! Po wykonaniu integracji nasze paragony i faktury będą zawierały dokładnie ten towar, który klient zakupił oraz w takiej samej cenie, jaką zapłacił. Jest to szczególnie przydatne, gdy nasza polityka cenowa różni się pomiędzy poszczególnymi kanałami sprzedaży. Ceny produktów będą poprawnie wprowadzone do dokumentacji, a nasza księgowość odetchnie z ulgą.

Dokument sprzedaży dostarczony w odpowiednim momencie

99% przesyłek trafia do odbiorcy bez przeszkód.  Co jednak, jeśli klient zamówił towar za pobraniem, ale odmówił przyjęcia paczki? Zostajemy wtedy z wystawionym dokumentem sprzedaży, który po powrocie paczki trzeba anulować. Jeśli jest to zakup na firmę, to jeszcze czeka na zorganizowanie podpisanej korekty. W skrócie – czasochłonny i niepotrzebny problem. 

Mając zautomatyzowany proces, który wysyła dokumenty elektronicznie, możemy dostarczyć klientowi dokument tylko, jeśli odebrał przesyłkę.  Działa to zarówno przy przesyłkach płatnych z góry, jak i wysyłanych za pobraniem. Status przesyłki sprawdzi BaseLinker, Subiekt natomiast wyśle dokument na wskazany adres email. Dzięki temu, mamy realny wpływ na ograniczenie doręczania dokumentów do zamówień, które nie docierają do finalnego odbiorcy.

Warto? Tak! BaseLinker i Subiekt to zgrany duet!

To tylko mały fragment korzyści jakie niesie za sobą współpraca BaseLinkera z Subiektem. Realne możliwości tego połączenia są praktycznie nieograniczone. Konfigurację możemy dostosować do każdej firmy, zarówno do dużego przedsiębiorstwa jak i małej działalności.

 

Zapraszam do kontaktu w sprawie wdrożenia. Każdy projekt omawiam indywidualnie i dostosowuję do oczekiwań Klienta.

Korzyści na start od Partnera

Dodatkowo: jeśli jeszcze nie korzystasz z BaseLinkera, oferuję wydłużony, darmowy okres testowy BaseLinker – dokonaj rejestracji z polecenia: TUTAJ

Po założeniu konta, zgłoś przez formularz kontaktowy chęć przedłużenia okresu testowego. Niezbędne jest, aby adres mail wpisany w formularzu był zgodny z tym, którego użyjesz do rejestracji.